BESÖK O NYA SKOR

I morse kom Hanna och Ebba på besök. jätte kul, hade en heldag tillsammans..va uppe hos mamma och fikade lite med. hon har börjar med barnmöblerna jag köpte i går. ska slipa dom till mig och så. Liam hjälpte så klart till..mammas duktiga kille=)


Sena va vi ute och lekte och satt i det underbara vädret.. sen gick vi in och tittade lite på tv..på förlossningskliniken..hur diúm får man va? 5 dagar innan..lilla ångesten kom..gör det verkligen så ont, har jag inget minne av, åh va ju bara 1.5 år sen jag gjorde sist...hehe..jajajaja det ska nog gå bra, ut lär den ju komma vare sig jag vill eller inte..tur jag har älskling vid min sida i alla fall...känner man sig lite tryggare i alla fall...ja, nu vill jag bara ha det gjort...ska bli så skönt när det e över...för allas skull!!!



sen har det varit lungt, åt lite middag och sen cyklade vi hem och hälsade på pappa lite sen när vi kom hem därifrån så kom mamma så vi satt ute och pratade och Liam lekte. sen va det bad och sängen för han..idol började ju i kväll med, så lovely..så kul på hösten när alla serier börjar.. jag e verkligen serie fantast..följer till punkt och prickar.....ja det va väl allt denna dagen...nää just det, har ju beställt ett par höst skor som jag tyckte va väldigt fina...har typ bara foppa och gympaskor, känns som man vill ha lite annat också kanske..hehe. Nu ska jag gå och lägga mig med min korsordstidning..e ju ny dag i morgon, kan ju vara den dagen som bebis kommer, så måste va pigg,,hahah..Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Melwin o Johanna

Hej på er.. Det va längesen. Närmare bestämmt Tosia va? Ja du, tiden bara rusar iväg och den där strand-dagen har jag inte sett röken av.. ;-) Hoppas vi träffas snart.. Och hoppas allt är bra med magen. Tusen kramar från oss.

2009-09-09 @ 17:23:50
URL: http://melwin07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0