UPDATE OCH MASSA FYND

En liten update först om de senasta dagarna:::i lördags va en hemma mys dag bara! gjorde middag och cyklade och tog det lungt och fikade. åt så klart chips och gjorde super god mat på kvällen..allt som göras på en lördag gjordes=)=) på söndag va det ju titta på fotbollsmatch som gällde ..vi vann så klart..som väntat.....Jag försöker att titta på alla hemma matcher om jag kan..Liam tycker det e jätte roligt och titta och springa runt..Ronja va med oss o tittade, dock av en annan anledning som jag ínte kan avslöja....hehe sen gick jag hem igen med en väldigt trött Liam som somnade som en stock i vagnen på vägen hem..och sov ganska länge, så han va uppe jätte sent i går kväll..svårt och rätta till rutiner när det blir så men men i dag sov han vanligt så i kväll blir det 8 som det ska va!!



Sen i går kväll satte jag mig på blocket och skulle fynda lite..ville ha en massa saker till Liam som jag tänkte att jag inte behöver köpa nytt i år..lite trampebilar och så som han älskar..hittade ett superpaket som jag ringde och köpte direkt..allt jag ville ha i samma paket..åh låg nära med. trodde inte det va sant först...så det har jag varit och hämtat i dag...vilken tur man har i bland alltså...

GUNGBRÄDA


SPRINGBIL


TRAMPEBIL


GRÄVSKOPA


RUTCHEKANA


Kan tala om att Liam va i en helt annan värld när han fick alla grejerna. han tyckte det va så kul och bara sprang fram o tillbaka och lekte...skulle till macken och handla sen när vi kom hem och fick dra han på trampebilen till macken i ett snöre jag band fast i det..tog liiite längre tid men va gör man inte för dom när dom e såå glada!!

Sen hittade jag barn möbler till bebisrummet med som jag också köpte..va inte så fint men det kan bli..åh det e ju kul och göra om saker..så ska måla detta i olika fina färger med lite motiv på så kommer det och bli jätte fint..lite gammaldags så!!sätter ut en bild på hur det ser ut nu så sätter jag ut en efterbild när jag e klar sen med renoveringen,,hehe



Nu kommer snart älsklingen hem med hans fynd som han hittade..en super fin bäddsoffa till gästrummet som vi håller på att renovera nu..kommer bli så snyggt när det blir klart..



HAPPY HAPPY

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fynd du gjorde :-)

2009-09-07 @ 16:16:37
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Ronja

Nej du kan ju inte bara avslöja mig sådär:) Jag slutar kl 15.00 tror jag ska köra upp en liten sväng till backaryd efter det. Men jag ringer dig isåfall. Puss puss

2009-09-07 @ 18:45:00
Postat av: Ronja

Slutar 15.00 imon alltså glömde visst skriva det. haha :)

2009-09-07 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0