KVÄLL HOS OSS

I dag va jag hos barnmorskan...förhoppningsvis för sista gången..bokade en tid till nästa vecka men då hoppas jag att jag att jag har fått!! längtar verkligen nu till det sätter i gång så det kan va över nån gång=)
Sen åkte jag hem och Liam sov ett tag och jag plockade undan lite! mamma har varit här i dag med.. jag har ju matkällare i huset och den ska så klart användas så mamma har kokat rödbetor och håller på att lägga in massa gurka, super gott..väntar på ett lass med typ 100 kilo potatis med så  klarar man sig hela vintern=) hehe



Sen kom Andreas hem och vi åt och sen va vi ute lite med liam och lekte och dom körde lite cross..Liam love=)
till och med jag o mamma körde med han i dag men han verkade som att han tyckte det va roligare när pappa gör det!!  sen har vi nog inte gjort så mycket mer i dag. varit och köpt lite blommor..tycker det ser så hemtrevligt ut när man kommer om det står lite blommor här och var!!


Nu e det kväll hos oss och alla sover sen länge utom jag och andreas..fats vi ska med gå och lägga oss nu, fullt upp hela dagen i morgon!!så lilleman fick gå och lägga sig i tid så han är pigg i morgon=)min nybadade Skatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0