INGA BILDER

Har vart fullt upp idag. men inte en enda bild har jag tagit, så bara ett inlägg..... Anna och lina va här i morse och fikade, jag bakade bullar och va ganska osocial,,sorry anna. bättre upp nästa gång..men fika på bullar gjorde vi i alla fall..sen när dom hade åkt så kom Heidi och lilla Angelica på besök. blev fika i gen, sen gick vi en runda, skulle ju visa ett hus till salu här i backaryd som jag vill dom ska ha. försöker få hit alla nu..sen gick vi och hämtade kebab på pizzan och gick hem hit och åt.. sen åkte dom..andreas kom hem och då åkte vi till andreas farfar och fikade...massa fika i dag..så nu e man helt slut..ska bara ta det lungt..äta lite godis och titta på Idol..

åh till alla som skickat som jag inte svarat,,Nej jag har inte kommit i väg än..har inga känningar alls att det är på gång....men visst det kan ju komma när som helst nu....=)=) ska försöka meddela er när det e på g..!

Trevlig kväll=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du inte kommit iväg ännu.. Snart vill vi få se henne.. kram

2009-09-11 @ 15:08:07
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0