DOP


VARDAGSBILD



I dag va jag ute och gick med Liam medans han sov! Lisa va hemma med pappa och det hade gått jätte bra! va blåsigt o kallt men väldigt skönt och röra på sig lite=) jag har nog ätit nåt som inte lisa tålde. hon har inte haft ont i magen eller så men har fått utslag,,,så nu e hon våran lilla prickigkorv



Vet att det e tidigt men jag har redan påbörjat planering av Lisas dop..namnen e klara..LISA BODIL MATHILDA HANSSON....längtar dit..ska ha vita och röda färger på allt. lite jul tema. kommer ju bli ett juldop denna gången.typ 3 advent..ska komma på vilken låt mina kära vänner ska sjunga..har en i tankarna men inget bestämt än..har hittar en helt underbar klänning som jag beställt från Dannmark..ni ska få ett litet smakprov på den..



nå, va tycker ni?
dop e viktigt för mig, e ju en stor sak ju...kommer i håg lillemans dop..det va så speciellt och allt va så fint.

.

NU Greys anatomy...
bye bye friends=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så duktig och flitig du :-) det kommer nog bli jätte fint denna gången också!

2009-10-15 @ 11:22:25
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Klänningen e jättefin! Hade inte sett hela Liams klänning innan, men den e ju fantastisk!

2009-10-16 @ 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0