PLUTTEN

I morgon e man ledig igen, veckorna bara springer i väg, hinner ju knappt med. trivs hur bra som helst på jobbet och jätte trevliga arbetskamrater..I dag när jag hämtade Liam på dagis så va dom jätte glada, för liam hade både ätit och sovit och lekt och varit lugn. blev så glad så jag nästan började gråta... nu hoppas jag verkligen att det har vänt till det bättre...för han skull....i går kväll hade vi mys här hemma i soffan och gjorde toast som liam älskar... han älskar sin nya  morgon rock min lilla älskade plutt...                   
.i dag på förmiddagen va det ju helt underbart väder så åkte till mamma och gick en lång runda. själklart skulle liam gå själv så rundan tog en och en halv timme i stället för en halvtimme,haha..


sen blev det sandlådan hos mormor efter det.. måste bygga en här hemma med nu. han tycker det e så kul och leka i sanden ju...                                                                
i morgon när vi e lediga ska vi in till stan och köpa ett par tuffa kängor till Liam och fika lite på stan!!!=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0