UPPDATERING

Ja här kommer en uppdatering av våra liv, inte hunnit blogga på några dagar! I söndags va vi på kalas hos andreas pappa. bjöds på paj som sara hade gjort, va supergo! i sommar ska vi åka med hela andreas familj och sova på hotell i ystad. Det ska bli jätte roligt!


på måndagen va jag på glukosprovning eller va det nu heter hos barnmorskan. uschh va det är äckligt, klöktes flera gånger innan jag hade fått i mig glaset..men proverna va bra, behöver äta hjärntabletter bara för dom värdena va inte så bra denna gången! på kvällen hade vi visning på huset här så vi va i backaryd under tiden..va fotbollsmatch samtidigt. backaryd vann så klart!! med 5-1..spelade jätte bra! hade både ebba och valparna med mig!..sen tog vi pizzza med oss hem!
på tisdagen va jag på ultraljud..igen..allt va kanon bra även denna gången! vägde 1,4 kilo den lilla där inne! nu börjar man allt längta lite! sen på eftermiddagen så åkte vi i väg och badade med hundarna och liam. liam älskar att vara på stranden..


Idag har jag jobbat och Liam har varit hos mamma. i morgon har vi visning på huset igen så blir väl backaryd i morgon eftermiddag. jobbar bara 2 dagar till och sen går jag hem..såå underbart..har ju så mycket kul och se fram emot..kan knappt bärja mig! en hel sommar tillsammans med älskade Liam..och sen ska vi få bebis och flytta in i drömhuset!...och hela sommaren,, med en massa sol o bad hoppas vi på=)
vädret har ju varit helt underbart nu, vilka härliga sommardagar..sommaren e ju helt underbar..



Idag har jag förresten sålt den sista valpen så nu är alla valpar sålda! och dom är inte ens tre veckor gamla..folk har varit mycket intresserade. jack russell e verkligen så populära nu!! menmjag längtar efter att ta valpar på Saga, det kommer hon att tycka om.. och vilka fina valpar det kommer bli med fina gener..Saga e ju trots sina jobbiga perioder världens bästa hund..även om man klagar på henne i bland så skulle jag aldrig vilja vara utan henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0