SOFFLÄGE

Vilken härlig dag vi haft! när jag kom hem så sov Liam och sen åkte vi upp till backaryd och satt där i solen och myste. sen gjorde vi kycklingsallad med vitlöksbaguetter, va så smarrigt!!! jag bara längatr tills vi ska flytta till backaryd och man kan gå hem och slippa köra..ska bli helt underbart!! bara längtar efter att få flytta in i vårt drömhus..=)
E så glad att vi fick det!=)

I kväll blir det väldigt lungt här. Liam sitter och kollar på pingu och ska gå och lägga sig alldeles strax. ska bara äta sin kvällsmat först! alla e trötta efter en dag i solen. hundarna sover som stockar och liam kommer göra detsamma på 2 minuter sen tror jag.. jag ska ha en hel kväll i soffan...och den kan ju bara inte bli bättre..eller hur??=)med choklad jordgubbar och nya tidningar=)=)                            skvaller skvaller=)

Kommentarer
Postat av: Linda

mmmm skicka hiiit! =)

2009-06-16 @ 19:53:33
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Johanna & Melwin

Hej på er! Det var verkligen längesen nu.. Hoppas allt är bra med er.. Tycker allt att vi få träffas nu snart, kanske åka till standen, om vädret tillåter? Ha det gott så hörs vi. Kramar frånb Johanna o Melwin

2009-06-17 @ 16:17:52
URL: http://melwin07.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja man blir så glad när någon ny tidning dimper ner i brevlådan så man kan ligga och gotta sig hela kvällen.. :-)

2009-06-17 @ 20:41:00
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0