SJÖN

När vi kom till sjön i dag så va det inga där. bara vi..helt underbart, finns inget bättre ställe=) så skönt att det aldrig är mycket folk där. Andreas va hemma för han skulle fixa lite innan han kom, så det va bara jag och Liam. Liam sov i vagen i 1,5 timme så jag satt bara i solen och läste..såå lovely! sen när lillaman vaknade så va det massa mys på täcket och sen en massa leknade och plaskande=)



Det kom ett återbud på en valp i dag, en hane, Oden! som tur väl så har dom redan betalt handpenning så det tjänade man på! så nu e det en valp kvar! så ska sätta ut en annons på bara honom nu tänkte jag. är ju ingen brådska så, dom e ju bara 3 veckor. är säker på att vi komme rbli av med honom jätte fort så fort annonsen är ute som med dom andra. intresset va ju verkligen stort!! ska skicka till några som skickade på honom när han va tingad och se om dom e intresserade fortfarande!  oden är han till vänster på bilden..så otroligt söt!!

i morgon hoppas vi på sol i gen så man kan åka upp till sjön igen för sen jobbar jag sista dagen på tisdag innan jag går hem=)=)=) yiippiiieee!

Kommentarer
Postat av: Amme

tog du valpar för tjäna pengar enbart?? eller ska ni behålla någon??

2009-06-28 @ 23:17:36
Postat av: Anonym

vi ska inte behålla nån. inte för pengarna heller..för ebbas skull...

2009-07-03 @ 09:05:35
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0