MYCKET PÅ GÅNG

Ja nu va denna jobba veckan över  och vår helg har börjat!! allt har bara flytit på denna veckan! ganska skönt faktiskt! I helgen väntar massa skojigt....min moster fyller 60 och har hyrt karlsnäs gården hela helgen.. så mina släktingar kommer med husvagnar redan i morgon kväll så då blir det att åka dit och hälsa på som som kommit! syrran ska med åka ut med deras husvagn så vi snyltar in oss där förmodligen! sen på lördag e själva festen som ska vara en bal typ! alla mina mostrar kommer ha balklänningar och så.jag då som inte kommer i nån balklänningen ska ha en vanlig klänning!! och så hoppas jag på att det e flera som tänker ha det!!hehe....ska bli sååå roligt och träffa alla. jag verkligen längtar!!..på lördag dag ska vi hyra kanoter och så på dagen.ska bli jätte kul.....
ska låna en kamera av någon att ha över helgen så jag kan fota mycket...jag har beställt en ny kamera nu, en jätte fin,,rosa o allt!!! men den hinner inte komma innan helgen tyvär..kommer nån dag nästa vecka..
ska bli så skönt och ha kamera igen, jag e beroende av att ta kort...

Ebba börjar för övrigt bli väldigt tjock (precis som jag) hon ska ju ha nu på söndag eller mån eller tisdag..får se vilken dag det blir. ska bli såå kul och se hur många hon får! det måste i alla fall vara två stycken, kanske tre!!
Har varit på Ultraljud med igen.. hon mådde bara bra där inne, växte kanon och värdena e bra! så det känns bra att veta..
nu ska jag upp och lägga en liten Liam och sen ska jag öppna upp min lovely dill chips påse och lägga mig på soffan...skönt!!                                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Sandra Trofast

HON mådde bara bra där inne?? Så de blir en flicka alltså? =)

2009-06-07 @ 21:24:25
Postat av: Anonym

ja vi har kollat två gånger och om det stämmer så blir det en flicka!!

2009-06-14 @ 17:55:00
Postat av: Anonym

Va roligt! Perfekt me en av varje, pojke-flicka! Eller ni kanske ska ha fler barn än så?! ;) Hoppas allt e bra annars!

2009-06-17 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0