HMM

Inte så kul väder i dag. regningt o kallt! i går va det ju superfint och soligt! men hellre regn i dag än i morgon, men vi får väl se! jag jobbade heldag i går och andreas va pappaledig..han tog kameran med sig som jag sa till honom=)hehe,,allt ska dokumenteras! så här kommer lite bilder från deras dag!

I dag har jag inget planerat..men ska in till stan idag nu på förmiddagen, måste nog köpa lite nya shorts till andreas som jag själv kan ha nytta av..inget passar mig längre, är mycket större denna gången. kan inte ha mamamkläderna jag hade med liam knappt...dete väl ett par byxor som passar..jag e lika stor nu som jag va samma dag jag åkte in med liam,,och nu har jag 10 veckor kvar.. hmm, undra hur detta slutar!! hehe=)=)sen blir det ju fika med så klart! har helt rutat in mig på kladdkaka..har en i frysen och sen måste jag baka kladdkakemuffins i dag..ett måste..=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0