=)

I dag har jag jobbat och Liam har varit hos mamma! när jag hämtade honom så höll dom på att städa trädgården..Liam hjälpte till så klart!!                                                        

Sen bar det av till farfar som fyller år i dag på lite kalas..sen va det bara hem och äta och i säng med världens tröttaste Liam...andreas hade gjort helstekt fläskfile till middag. va jätte gott..duktig man jag har=)sen har min fina kamera kommit också så nu e jag lycklig!!

Vårt hus ligger ute på hemnet nu, bilderna blev jätte bra! tror det kommer vara ganska lättsålt! jag har hittat mitt drömhus..hoppas nu bara att vi får det också! hoppas hoppas! så det är ganska mycket just nu! sen har ju Ebba valparna med, men med dom går det jätte bra! Dom e super fina! Saga är hos mamma just nu så Ebba får lite lugn och ro=)Jobbar bara fram till onsdag denna vecka så blir en kort vecka för mig! sen e det inte många dagar kvar innan jag går hem..ska bli så skönt och kunna lägga all min tid på Liam i sommar!!och vara ledig lite innan nästa lilla goa unge kommer..

Kommentarer
Postat av: Mika

2009-06-10 @ 09:04:41
Postat av: Mika

Spännande, ska ut på hemnet direkt o kolla.

Hoppas ni få drömhuset, vart ligger det?

2009-06-10 @ 09:05:31
URL: http://www.metrobloggen.se/MammaMika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0