ENLIGT PLANERNA

Det blev enligt planerna i dag. va först i stan och handlade lite! så klart inget till mig hittade jag ju men till lillemannen hittade jag lite grann...sen mötte vi upp älsklingen för en lunch på bergslagskrogen..Liam hade inget emot den regniga förmiddag som var! han älskar att hoppa i vattenpölar..

Sen kom andreas föräldrar på besök i kväll och vi mumsade på mina kladdmuffins som jag bakade..Liam tyckte dom va väldigt goda i alla fall, med grädde och strössel!

Nu i kväll har det varit lungt! Liam har varit ute med pappa och fixat i trädgården nästan hela tiden och jag hade några här som tittade på valparna. två st har öppnat ögonen nu.. dome så otroligt söta, kan inte se mig mätt på dom..dom ligger så roligt också! i dag hittade jag bara 3 st i sängen men den 4 hade ramlat ut, den verkade inte bry sig utan det gick bra med att mysa med vattenskålen med=) haha så ganska kul ut!

Nu ska vi gå upp och lägga oss...ska sova länge i morgon och sen blir det att motionera hundarna ordentligt innan vi ska till syrran för midsommarfirande..ska bli såå kul. jag längtar! ska vara lekar och tipsrundaoch massa annat roligt! liam kommer ha såå kul och vi med=) hoppas på uppehåll bara. fast dom har stora tält uppsatta så det gör inget om det regnar!!
GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0