EN SEN FREDAG KVÄLL

Ja här sitter man sent en fredag kväll! tillhör inte vanligheten att vi e uppe nu så här sent....vi brukar typ sova 22..men känner att jag vill ha lite kolla på Ebba. hon beter sig som om det vore dags för henne att föda! hon ska ju ha på måndag..men det verkar som om det e på gång...känns i alla fall som om man vill ha lite koll på henne. e ju första gången föe henne och så! typiskt att vi ska i väg i morgon med, men jag kommer att få köra hem ett par gånger under dagen och på kvällen för att kolla till henne...tycker det syns i ögonen på henne med,,och så bäddar hon runt...men vi får väl se, kanske inte händer nåt alls i helgen...men det är på gång i alla fall......

I dag har vi varit ute i karlsnäs och kollat lite förberedelser för festen i morgon som min moster ska ha... några hade ikommit med husvagn..såå mysigt!. nästa år e det vi som har husvagn med=) logen vi ska va på va jätte fin och stor plats.. ska bli så kul. kan knappt vänta....om nu inte ebba bestämmer isg för att föda så jag missar allt=(=(

Har i alla fall varit uppe hos min goda vän ronja. räddaren i nöden och lånat hennes kamera inför helgens bravader...min nya fina rosa kommer ju inte förrän nästa vecka... hon tömmer nog inte deras kamera så jätte ofta då jag kom hem och fann den här bilden på mig och Liam i den!! haha,, mer än ett år sen!!jisses va liten han va! kan inte fatta att han varit så liten lille plutt liam...       va fort tiden går...gäller verkligen att at vara på tiden=)                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0