YSTAD

Nu e man hemma igen från en jätte bra mini tripp i ystad..va hela andreas goa familj som åkte tillsammans. vi sov på ett superfint hotell.tror det hette saltsjöbad... körde kl 8 i lördags och körde ner till ystad centrum där vi gick och shoppade och tittade runt, en verkligt fin sommar stad ystad.

.

hade sån tur med vädret! va varmt och soligt. sen åt vi på max innan vi körde till hotellet och checkade in! vi fick ett jätte fint rum..med fin balkong med utsikt över havet och poolen.
.
Alla gick till poolen och badade direkt utom jag och Liam. Liam va jätte trött och ville sova..somnade gott i spjälsängen som fanns på rummet..



jag satte mig på balkongen och bara njöt.. löste korsord och läste skvallertidning och nya mama..åhh ljuvligt med semester..sen när Liam vakande så gjorde vi oss i ordning, skulle gå ut och ät middag på restaurang..va en mysigt ställe..jag åt toast skagen till förrätt och fläskfile till varmrätt..va jätte gott. Liam åt pasta med köttbullar!!


Liams kusiner va ju också med så han hade fullt upp..dom e så söta och fina dom barnen..
sen efter maten gick vi en strandpromenad bort till en kiosk så jag kunde köpa mitt dagliga behov av onyttigheter,=) va jätte mysigt att gå längs havet..

sen låg vi bara på hotellrummet och myste..Liam va såå mysig också, ville med ligga på kudde i sängen och mysa och titta på tv!!o äta chips,,hehe

Sen sov Liam gott i "sin" säng hela natten..På sönadagen när vi vaknade så va det fint väder så efter den mycket godahotellfrukosten så blev det poolen..Liam va inte klok, älskar ju att bada..går inte att släppa honom med blicken en sekund. bara kastar sig i! men roligt hade han...mamma va badkruka men faster sara fick rycka in tills pappa kom..


Sen blev det en tur till älskade där ,am givetvis hittade en massa.. köpte en del och skrev upp en del..ska ju dit om två veckor och inhandla lite till huset. hade inte plats till allt nu heller..men jag fick i hop två kassar ganska snabbt i alla fall...sen körde vi hemåt. stannade på vägen då o då. körde direkt till mamma och hämtade upp ebba saga och valparna...sen fick vi middag där innan vi åkte vi hem.. på kvällen packade vi upp och tvättade och lite så och sen blev det soffan en liten stund innan sängen...

I dag har jag avrit i stan och köpt mitt fina skötbord som ska vara på toaletten i nya huset..vi ska dit i kväll och sätta upp det börja fixa och dona med tapeter..kan knappt vänta innan man får sätta gång=)=)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det ser så härligt ut!! Vill med komma iväg lite :)

2009-07-14 @ 10:36:04
Postat av: Jenny

far och son är sååå lika!!! =)

2009-07-29 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0