SHOPPING O GRILLNING

Trodde inte det skulle bli varmt i dag! va ju så fruktansvärt varmt och kvavt i går så trodde ett oväder skulle komma i dag, men fel hade jag..för jisses vad varmt det har varit i dag! Liam och jag åkte till stan i morse för att fixa lite ärenden..sen blev det Lindex så klart en runda. Liam fick ett par nya shorts och ett Linne och ett par nya byxor..har köpt ett par riktiga badbyxor till honom också.. supergulliga med bamse på.
.
..O sen köpte jag en body och ett par byxor till bebisen också..det första jag köper..e ju faktiskt bara 10 veckor kvar och jag har inte handlat nånting än!! Med Liam hade jag typ allt klart i 6 månaden..


När vi kom hem så sov Liam en stund sen lekte han själv jätte länge i tvrummet och jag plockade undan och förberedde lite inför grillningen vi har haft här i kväll med Sandra och Mats och deras lilla Amanda. va jätte trevligt..glömde och ta kort..tyvär! får göra det nästa gång!!


Nu sover Liam och jag ska med snart gå upp och sussa..så får man se om det e badväder i morgon eller får man hitta på nåt annat!!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0