LÅNGAN

  



I morse va det ju så varmt ute så kunde knappt uthärda. åkte direkt upp till sjön när vi vaknade och där har vi legat hela dagen till kl 16.00.. så svalkande och skönt där uppe..sen sover Liam ett par timmar i vagnen mitt på dagen och då kan jag lösa korsord och vila, och när han e vaken så badar vi en massa och leker och äter. har dille på vatten melon..måste bara ha det.. när jag väntade liam så va det vindruvor jag fick dille på..äter i alla fall typ en hel själv om det skulle va så! har så mycket vatten i ben och fötter med nu i värmen så kan knappt gå! när vi kom hem så åkte vi till maxi för jag behövde ha en lite bättre baden baden stol och sitta i vid sjön..liam älskar sitt täcke menjag tar mig ju knappt upp från det så jag behövde en sån..hittade en jätte fin så den köpte vi..hoppas så klart på att få prova den i morgon vid sjön..finns ju inget bättre än att vakna med liam och packa väskan till sjön...visar molnigt i morgon men ändå varmt så vi får väl hoppas på det bästa!! avslutade dagen med mat från balkan..super gott!!! bara 4 veckor kvar till flytt nu också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0