HEJ IGEN

Tänker dock inte följa trenden att sluta blogga,,mig blir man inte av med så lätt! hehe..Har fått in jätte bra rutiner på Liam nu så i dag vaknade han vid 8 tiden och fick gröt, sen blev det blåbär till efterrätt som han älskar..det blev kladdigt kan jag tala om=) men det får man räkna med...

sen klädde vi på oss och cyklade en runda. hörde på djungeltelegrafen att vi fått tillökning i tubbarp..av Felicia som fick en flicka..eller kanske ett sto ska man säga..såå söt liten ostadig krabat.....


Sen fick vi besök av tessan och sandra som va här och hälsade på valparna..vi fikade och hade trevligt. valparna åt mat för första gången i dag. dom bara slök alltihop. tyckte det verkligt gott...

.Liam sov o när han vaknade åkte vi in till stan och fikade "igen" med sara och hennes barn o syster..åt goaste räkmackan på kontan..va inne en snabbis i gallerian också. sen blev det lite handling på maxi innan vi åkt hem. gjorde god middag hemma. kyckling med vitlökssås och nypotatis i ugn med gurka o purjolök..mycket smarrigt..sen kom andreas föräldrar och sara på besök..och vi fikade på bär.goda hallon och jordgubbar som jag köpte i stan!! sen va det kvällen för Liam så va uppe och la honom. somnade jätte fort! i morgon ejag barnledig.min syster ville ha Liam..hum,,va ska jag göra,, e inte van vid att vara utan honom. men ska packa lite i alla fall har jag tänkt. tavlor och fotoalbum och lite så det inte blir allt på en gång, eju snart ju,,ska ner till andreas och välja ut tapeter med i lugn och ro....sen på kvällen blir det grillning hos syrran.kul kul=)=) nu ska jag upp ocoh sova..
natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0