DET GÅR FRAMÅT

Ja nu har det gått ett par dagar utan att blogga igen..har inte kommit åt nån dator. vi har vår kvar i tubbarp än så länge! men vi e ju inte där längre alls..Nu har vi flyttat våra sängar så nu sover vi i huset.. har flyttat det mesta utom tv rummet och matsalsrummet för vi renoverar för fullt där inne så det e inte klart än men det blir det till helgen så då flyttar vi upp dom sakerna med. så ingen tv eller ligga på soffa för vår del! men det gör inget för vi har inte tid med det i alla fall..ska flytta alla köksgrejer i dag tänkte jag! för köket ska vi ju ha det som det är så länge..ska byta ut det efter jul=) ska nog börja måla i bebisrummet med så det också blir klart.. men vårt sovrum är helt klart och Liams rum är helt klart..så nu kommer bilder på ´det..blev jätte nöjd...så i natt blir det premiär för honom att sova där inne.. men det kommer nog gå jätte bra!!



Liam e jätte duktig i huset. inte så lätt för honom att vara där när han inte kan va överallt...men jag försöker då o då att ta en paus och göra nåt med honom..cykla en runda eller så..tänkte ta kaskad en dag denna veckan med honom..nån som vill med??
va i tingsryd i går och köpte ett litet kök till Liam så då blev jag sugen på kaskad...han älskade sitt kök i alla fall. tyckte det va mycket roligt!!


Kommentarer
Postat av: Frida Johanssona

JAG VILL MED!!! ;) Hahah Huset blev jätte fint. Kramar.

2009-07-26 @ 16:12:15
URL: http://fridacorrinajohansson.blogg.se/
Postat av: Frida Johanssona

Länkade till din blogg från min blogg nu om det är okej. Säg bara till annars. kram.

2009-07-26 @ 23:47:39
URL: http://fridacorrinajohansson.blogg.se/
Postat av: Marina, Linn & Eloise

Jättefint rum till en liten kille! Var är det ni har fyttat till nu?

2009-07-28 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0