VILL INTE VA TJOCK MER!

Vill inte alls va tjock och klumpig mera nu har jag kommit på! e såå jobbigt nu! känns som man varit gravid i många år!! efter detta lär ni inte se mig gravid på väääldigt länge det kan jag lova! kommer knappt i håg hur jag såg ut innan..tur det finns bilder...ska bli väldigt skönt och bli av med alla extrakilon igen..många rundor runt hejan lär det bli!! hahaha..kommer väl bara ta ett par år! min självdiciplin e ju inte den bästa precis!!!
 

Nahä..åter till verkligheten!! va har hänt sen sist!! hmmmm..
gick bra på ultraljudet iafall..bebis vägde nu nästan 3 kilo så man tur tittar den ut snart, beräknad födelsevikt va 3300..ungrfär som Lilleman om det stämmer..sen har Hanna varit här med sin lilla Ebba och hälsat på! Va såå kul, massa minnen kommer upp!! va ute o gick en sväng med och lilla ebba som lånade Liams Sulky ramlade ur och slog sig i huvudet! lägg märke till bulan i hennes panna..
stackars lilla ebba. men det gick över fort i alla fall!! sen satt dom i soffan en stund och LIam tittade på sin boblins!!

I går kväll va det lungt här hemma. skönt emd fredag kväll. Liam somnade tidigt och jag tittade på film! sen blev det så klart en pizza på det! i dag ska vi på utflykt uppe i skogarna...sen på lite kräftskiva hos pappa=)nicce med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0