BLANDAT

denna dagen har gått väldigt fort tycker jag!! men har varit ganska mycket med..va hos bm vid lunch..va nästan fixerat nu! huvudet va lite lite ruckbart bara!! sen va Liam hos doktorn och skulle ha spruta och kontroll..jisses va han skrek, det tyckte han inte om men det gick bra i alla fall.sen gick jag och Liam på stan en stund, känns som evigheter sen vi gjorde det..letade efter en bröllopspresent till en kompis till mig som ska gifta sig!! OCH jag ska vara brudtärna..den 29 Augusti..då har jag inte långt kvar så jag hoppas verkligen jag inte missar det för jag ser verkligen fram emot det!!! Vi umgås inte alls mycket längre tyvär..men innan i en bra period när vi va unga o dumma,,hahaha,, så umgicks vi natt som dag..jag blev jätte glad när hon frågade mig! förhoppningsvis kommer vi att umgås mera nu när vi bor i samma by igen!!



sätter ut lite bilder på tvrummet ockspå som lovat!! är så nöjd med det rummet nu!! trivs där inne!

SEn har vi målat klart i bebisrummet ockspå så nu har jag börjat möblerqa lite där inne..e dock inte ensn halvfärdig men sätter ut ett litet smakprov i allafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0