SOM SAGT..

Nu e vi hemma igen, gjorde vår skogsutflykt till Riverside uppe i skogarna..så mysigt! åkte på en slags flotte. väldigt rogivande..åt på flotten också, fläskfile med kantarellsås. va jätte gott tycker jag! en mysig runda på ronnebyån=)

Näe vi kom tillbaka fick Liam sitt efterlängtade bad och pappa fick offra sig...

Sen åkte vi som sagt till pappa en sväng som skulle ha lite kräftskiva...hans mny för kvällen va därimot inte så frestande..
började med KRÅKA


sen blev det KOMAGE


sen blev det SURSTRÖMMING, jisses va det stank



Sen avslutar pappa desse måltider med att gnaga på en SVINSVANS.

Jag vägrade äta utan höll mig till mina köpta kräftstjärtar och min cola och min choklad. och liam höll sig till sin pirog han hade med sig..Andreas va modig men kunde inte äta allt innan han mådde illa!

Sen åkte pappa och Liam en runda med gräsklipparen innan vi åkte hem..

I kväll eller rättare sagt nu blir det chips och dipp och godis och hyrd film..har inte hyrt en film på minst ett år men fick ett ryck i dag..blev bedtime stories..man e ju lite omogen=)=)=)


Kommentarer
Postat av: Sara

det där såg verlkigen inte gott ut.. haha.. Kram

2009-08-23 @ 19:46:20
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0