=)=)

i går va Anna här med sin Lina..Liam och Lina lekte och hade sig..badade i balja gjorde dom med, med bara en liten stund...Liam kom på att han ville bada själv så dom fick turas om..Liam tryckte ner sig i en annan bunke så länge..som va lite för liten! men det gick ändå=)



Sen på kvällen va vi hos min pappa och firade min födelsedag för dom kan inte komma i morgon när jag ska ha mitt kalas..dom bjöd på grillat! jätte gott kött med kantarellsås..hade köpt tårta med minsann=)=)va jätte trevligt! fick ett fint bonsai träd..undra hur jag ska lyckas hålla det i liv=) trevligast hade nog Liam. fick åka runt på gammelfarfars och gammelfarmors vrål åk=) hehe..tycktehan va blixter kul!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha goa bilder =) Grattis i efterskott!

2009-08-17 @ 09:37:41
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0