BRÖLLOP

I går va det ju bröllop!! åhhhhhh va det va roligt...Lina va så vacker brud.

.allt gick kanon i kyrkan med. kunde hålla alla tårar borta tills Emma kom med sin överraskningsång i kyrkan..då gick det inte,,väldigt vackert emma=)
Alla va så fina, lina va finast så klart..vigseln gick kanon, inget vatten gick i kyrkan heller..precis som jag hade lovat!!hade till och med mina skor på mig. såg lite konsigt ut men fick på dom i alla fall efter att Elin den andra brudtärnan sprungit runt i dom! hahah,, tack Elin! allt va så fint, brudbuketten va såå fin och våra tärnbuketter med...åh Festen va med jätte rolig. massa fina tal, och roliga lekar!och en jätte bra dj som spelade allt det som alla ville höra. i alla åldrar. både gammalt och nytt...jag dansade flera låtar och höll ända till midnatt innan jag fick typ krypa hem och lägga mig....haha men det va det värt..

JAG OCH ELIIN SOM BRUDTÄRNOR


KÄRLEKSPARET

FINA LINA MED SIN BRUDPUKETT

VI TRE

ALLA SYSTRARNA KARLSSON

FINA BRÖLLOPTÅRTAN

 ett superlyckat bröllop..sånt vill jag med ha!! sen i dag så möttes vi hemma hos Lina för presentöppning och frukost, va nice och kunna snacka igenom allt!!kul och se va dom fick med..av mig fick hon en fotobok på oss två och sen en jätte fin lykta och sen gav jag och den andra Elin henne en present från bara av oss två..en helkväll..först kommer det en vedeldad badtunna hem till Lina som vi har hyrt där vi ska sitta och bada och dricka och ha skoj i flera timmar och sen ska vi äta middag på feralli i stan och sen ska vi festa natten lång..ska bli såå kul..lina blev jätte glad..allt detta kommer ske den 6 februari, e ju en stund dit menn kul och ha nåt att se fram emot..tiden går ju så fort i alla fall...LOVELY

Kommentarer
Postat av: Mika

gud vad fint det va, bröllop är ju verkligen bara underbara, en av de bästa dagarna i livet, men elin när kommer ert?! hihi.

kram

2009-08-31 @ 08:46:25
URL: http://www.metrobloggen.se/MammaMika
Postat av: Anonym

Marika= det kommer..men vill inte vara gravid..tänkte kanske nästa sommar eller nästa igen...hehe..får träffas snart igen ju=)

2009-08-31 @ 15:55:35
Postat av: Therese & Felix

Vad fina ni var! =) Jag väntar med spänning på webbisar. Tittar varje dag! Inga känningar ännu?

Jag har Me and I i morgon kl 18. Du får jättegärna komma! Vore kul! Var längesen. Du kan ju maila mig om du är intresserad! Vi hörs! Kramis

2009-08-31 @ 19:16:27
Postat av: Mika

åh vad roligt, men elin ska du avvika från nästa år med barn, fy fy, hehe.

hoppas allt gå bra med bröllopet om o när ni väl sätter fart med det.

vi hade nästan ett år på oss att planera o kändes att man behövde det

2009-09-02 @ 09:29:31
URL: http://www.metrobloggen.se/MammaMika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0