MEANDI

I kväll har jag haft meandi party här hemma. hade trevligt och va jätte fina kläder! handlade så klart en del=)till Liam och sen lite till mig och så klart en snutte filt till bebisen! fast man har så mycket annat att göra hela tiden så börjar en stark längtan komma smygande.....min lilla liam som storebror=)
Kom hem lite tidigare från jobbet så hann precis hem innan alla kom=) Liam somnade som en stock efter alla hade gått=) mamma hade bakat nytt bröd med som jag bjöd på, va jätte gott! i dag har vi haft innebandy turnering på jobbet..va duktiga grabbarna va! kan inte fatta att det är sista jobbar dagen i morgon för denna veckan! tiden bara springer i väg, känns som veckorna bara försvinner...sitter vid datan nu och kollar campingar på öland.. vi ska dit i sommar med erik och fia så måste boka nu så man e garanterad plats! e många fullbokade ställen redan! samtidigt lyssnar jag på denna helt otroliga underbara låt som jag älskar! verkligen värd att se  

 http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

baby bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0