KOSLÄPP O GRILLNING

I går började vi med att åka till Hoby för ko ut släpp!! shit va folk det va där.. såg en skymt av korna i alla fall. man ska nog vara där i ganska bra tid innan det börjar för att få bra plats!! Liam han bara gnäggade när han såg korna!!hehe                                                                                                                                                                                                       

Va ju så skönt väder med i går, hela dagen.. åkte hem och la Liam som somnade som en stock direkt i sängen!..
Nu har mina fina buska slagit ut för detta året!! det e verkligen vår och sommar på gång för mig när dom slår ut. ett säkert tecken!

Sen så fort Liam hade vaknat så åkte vi hem till min bror som hade köpt en massa gottigt att grilla. pappa va med där. så kul och umgås med familjen...

Mina älsklingar. .

Sen åkte vi hem lagom till Robinson. Calle kom och sov över min systerson! alltid trevligt när dom kommer... Hade Liam fått bestämma skulle dom nog flytta hit.. han verkligen äslkar dom. skiner upp som en sol=) han har fått en egen fåtölj nu att sitta i och kolla på TV. den gillade han verkligen)=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0