LITE SUR E MAN ALLT....

Ja lite sur e man allt.....Borde inte kunna sitta och blogga nu ju..nu skulle ju jag vart på bb och allt skulle va klart och så...mina planer sprack, nu gick jag över i alla fall. trodde verkligen inte att jag skulle göra det..om det blir som med Liam så ska det komma i natt så att det blir den 15 men det tror jag knappast, har inga känningar alls,,tyvär...gick och vänatde på att det skulle börja igår men icke.!!! va hos syrran på förmiddagen och hälsade på lite. känns som man aldrig e i stan längre..vi har blivit stugsittare jag o liam,,hehe vem hade kunnat tro det=) Liam fick till hans stora förtjusning låna med caisas sparkcykel hem.



Sen sov Liam ett par timmar när vi kom hem och sen va vi på middag hos mamma..gott som alltid..sen va det ju ensam mamma söker på tv och det missar man ju inte=) hade så klart chips o dipp till..i kväll vill jag ha pizza, får se om jag kan övertala andreas till det...nyttig jag e va=) hehe...
Liam ligger och sover nu med. har fått in jätte bra rutiner på honom. han går och lägger sig runt 20.00 och sen vaknar han runt 8 på morgonen sen går han o lägger sig vid 11 halv 12 på förmiddagen och sover ett par timmar..jätte bra..visst man e lite ovan att stiga upp så tidigt men det e ju skönt och ha kvällarna...



HUR KAN MAN ÄLSKA EN SÅN LITEN VARELSE SÅ OTROLIGT MYCKET...ÅH MER OCH MER FÖR VARJE DAG..ENS FAMILJ E VERKLIGEN DE BÄSTA MAN HAR..

Har bakat i dag igen..kladdmuffins..nu får jag nog vänta lite med bakandet. hela frysen full nu med bullar kladdmuffins och snoddas...men det e väldigt skönt och gott och ha hemma när man får gäster... i dag när liam vaknar ska mamma och jag och liam ut och köra en sväng. mysigt och köra runt på alla småvägar i skogen och kolla på hus och så..sen ska vi hämta en bäddsoffa i dag med. sålde den andra vi köpte, hittade en  mycket snyggare och bättre..gästrummet e klart nu. nytt golv och målat, jätte fint e det. tur man har en händig karl som renoverar huset som man vill ha det..==)ska ta bilder och sätta ut sen i kväll...om jag e hemma då och inte i karlskrona,,men den risken e väl liten!!=(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jisses, ska du ha alla redan? :-) Ja, hör av dig så kommer vi o hälsa på er alla tre ;-) Lycka Till nu med allt, så hörs vi snart.. Kramar i massor!!

2009-09-14 @ 16:03:41
URL: http://melwin07.blogg.se/
Postat av: Linda

GRAAAATTIS till lilla LISA! =) Kram!!

2009-09-16 @ 13:17:18
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stort Grattis till Lilla prinsessan. Hoppas vi få tid o ses snart... Va rädda om er o hälsa stolta storebrorn. Kramisar

2009-09-18 @ 14:37:45
URL: http://melwin07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0