GÄSTER

I morse hade vi besök av Johanna och melwin. grabbarna bus lekte verkligen jätte bra tillsammans. körde runt med bilarna i en väldig fart. Liam tyckte det va jätte kul! tack för kläderna, och bilen som Liam fick..alla e så gulliga och tänker på Liam med=)

 

Sen somnade Liam som en stock, och jag åkte till bvc och vägde lillan..hon hade gått upp som hon skulle och allt va jätte bra!=)

 

Nu i eftermiddag har Elsa med familj varit här och hälsat på..Så Liam har haft kompisar hela dagen. så han somnar nog gott i kväll...nu ska vi göra hamburgare och kroketter, min favvo!! inte riktigt andreas favvo men jag bestämmer ju maten här hemma=)hehe,.....!! sen e det idol och självklart lite lösgodis i kväll.. sen hoppas jag att Lisa ska vara vaken en stund så man får umgås lite med henne, hon bara sover och sover och sover...fast man kanske ska va nöjd så länge det varar.....



Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0