FINT VÄDER

I går va Ebbas valp Akila här och hälsade på! hon va jätte fin..åh så jätte lik ebba...bilden nedan e akila men ni som känner oss ser att det precis ser ut som ebba!! jätte kul o hålla kontakten=)=)


Åh sen har vi plockat fram babysittern nu till lillan.hon tycker mycket om att kunna sitta och titta lite=)

I dag har det varit jätte fint väder ute..i morse kom mina kusiner sara och carro hit och hälsade på..mycket trevligt=) sen sov Liam och jag va ute och gick med lillan och sandra och amanda..sen gick vi upp till mamma allihopa och åt jätte goda pizzabullar! och som om det inte vore nog så ska vi beställa kebab nu,haha...i kväll börjar ju bonde med..ett av mina favvo program..i morgon förmiddag ska jag in och umgås med syrran o gå på stan lite..det ska bli nice=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0