VARMT OCH SKÖNT..

Va varmt och skönt det har varit i dag! Har varit mycket i solen, bara jag inte får märken nu..men det brukar komma senare på sommaren! Liam vakande vid 8 tiden i dag så då gick vi ner och åt frukost och plockade lite. sen bakade vi en sockerkaka som Liam fick med sig till min syster i dag, där han va medans jag jobbade..han älskar sockerkaka! den blev god men ville inte riktigt lossna ordentligt från formen, vet inte va jag gjorde för fel, hade nog lite för brottom==)) efter jobbet hämtade jag Liam och sen åkte vi hem och gjorde middag.. sen va vi ute ganska länge, kan ju inte va inne i detta vädret! Liam lyckades på något sätt stänga in sig själv och hundarna i hundgården. såg ganska roligt ut faktiskt..

Sen i kväll har jag varit på den sista träffen för föräldrar utbildningen. så fick både intyg och diplom.. en jätte bra kurs som jag verkligen rekommenderar alla att gå! Har lärt mig massa knep och lösningar på problem som kommer i dom olika åldrarna!
I morgon ska liam till mamma och jag ska jobba hela dagen. börjar kvart över 6 till 16.... men snart e man långledig, inte långt kvar nu! På torsdag ska jag till karlskrona och köpa Liam cykel. den tror jag han kommer älska.

Nu ska jag upp i sängen och läsa lite i nya mama och sen måset jag sova för att orka upp i morgon..
natti natti

Kommentarer
Postat av: sara

ska du köpa en hojj till liam? skoj han kommer tycka det är.. :-)

2009-05-27 @ 13:53:32
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0