LYCKA

Just nu e allt lycka..Tack vare min underbara familj så ska Liam sluta på dagis....TACK O LOV...han har bara 4 dagar kvar i maj sen ska han va hos våra familjer de dagar jag jobbar! jobbar bara juni ut  sen ska jag ju gå hem i gen.. ska bli så underbart att gå hem och umgås med Liam varje dag! Slippa gråten och allt det jobbiga som dagis inneburit för oss! Jag hoppas verkligen att det kommer bli lättare nästa gång han ska börja på dagis, fast det e ju säkert ett år till  innan och jag tror det kommer bli annorlunda då för då e han ju två år.  tror verkligen han behöver detta breaket från dagis nu ett tag, har varit jobbigt för honom och för mig också....han gråter och jag gråter..=( ska bli så skönt och slippa det nu..lyckan e total!!!!!!!                                                                        

I veckan har det hitintills inte hänt så jätte mycket. jobbade måndags och tisdags...! har varit hos mamma och hjälpt till med renoveringen båda dagarna (eller andreas har,, jag har ju mest tittat på)!  I dag har vi tittat på ett hus! det va skojigt!=) efter det så åkte vi och åt på restaurang med andreas syster Sara.. åt jätte god fläskfile med cognac sås och pommes.. va så gott!! i morgon e det torsdag och jag jobbar mellan 13-16...fick paket från h&m i dag med kläder jag har beställt. väntar bara ett paket till sen har jag min sommargarderob.... eller i alla fall 4 klänningar och 2 tunikor mer än jag hade innan!!hehe.....

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, så han ska få sluta på förskolan. Ja kanske det bästa för honom just nu, tror inte han har varit glad någon gång när jag kommit dit o lämnat ebba. Stackarn! Hoppas allt är bra med er! kram

2009-05-14 @ 16:45:35
Postat av: Sara

Jag har ont i halsen som in i norden, men dösjuk är jag väl inte direkt :-)

2009-05-14 @ 20:09:07
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0