SOL

underbara väder=)=)=)I går kväll va vi på middag hos mamma. det va så supergott. rostat bröd med räkröra till förrätt och sen fläskfilegryta med klyftpotatis!mmmm o glass till efterrätt!..när vi kom hem va klockan halv nio så blev bara lite mys i soffan och sen gick vi och la oss  tillsammans med lilla älsklingen! Som inte somnade förrän halv 11, vet inte va det va med han! han va inte ledsen eller så, bara inte så trött..låg och pratade och satte sig upp..förstår inte var han får all energi ifrån=)                                                                  

I dag har vi haft träff med Sara Nova o Robin! vi va först på lekparken och sen åkte vi hem hit och gjorde lite lunch och satt o solade oss. jag lyckades bränna mig i alla fall. e illröd och helt vit efter linnet! får nog smörja mig i kväll!=) jag som inte ens ska va i solen! Vi hade jätte trevligt i alla fall! så det gör vi nog snart om=)


I kväll kom sara hit en runda. räddaren i nöden, med en klänning till mig som jag ska ha på Ninas 60 års kalas (min moster) va en jätte fin klänning så nu får jag ut och leta öronhänge och armband och lite roliga tillhör till den=) så skönt och ha det avklarat. verkligen skönt... i morgon ska jag till bm halv 10 och lyssna till lillans hjärtljud.. ska bli kul. sen kommer anna och lina hit och fikar lite. sen på eftermiddagen ska jag in till Lindex oxh shoppa loss lite.. hehe utan pengar! har några kuponger jag måste använda på Lindex innan dom går ut! på 400 så nåt ska jag nog hitta!

Ebba börjar bli tjock nu också. inte så långt kvar till valpning, jag undrar hur många hon får, hoppas på 3 i alla fall! har en tingad och några intresserade så jag tror det inte ska vara några problem att få som sålda, hoppas jag i alla fall! ska ju vara till rätt hem och rätt människor med=) sätter in en bild på den stilige hanen som blir pappa till valpsen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0