3 MAJ

Började dagen med ett bad med min lilla älskling..hur kan man älska nån så mycket?=)


I förmiddags va vi på kalas hos Micaela i backaryd som fyllde 5 år=) va massa barn där från dagiset så dom hade jätte roligt. åt en massa chips och korv! och hade lekar.. lilla elli va med där..va typ hela dagiset där.. förhoppningsvis e Liam en av dom snart!! Det va så fint dukat till dom små! tårtan va så klart super fin=)

På efter middagen va vi på ett till kalas i stan hos frida min kompis.. det blev god tårta där med.. kul och träffa henne i gen, va ju såå länge sen=)
sen hann vi med mamma träff på jakyll&hyde där i mellan.. Liam va så trött när vi kom hem. han har ju inte fått dom timmarna med sömn han brukar på dagen så han va inte svår vaggad i kväll. hann knappt lägga honom i sängen innan han somnade..jag ska med gå upp nu och ladda med skönhets sömn inför en ny härlig vecka med min underbara familj.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0