HÄRLIG MORSDAG OCH KATASTROF

I dag e det ju morsdag, så blir en massa firande för vår del=) Jag fick en present på sängen i morse av mina älsklingar. blev jätte glad.. fick cc&lees cdskiva och sen en jätte bra bok..han känner mig så väl=) efter frukost blev det en snabbis på loppis jag andreas liam o caisa.. fick mitt behov av jordgubbar mättat.. gjorde som alltid lite fynd..blev en ny cykelhjälm till Lilleman och en lång gosedjursorm och en barnvagn till liam som han kan köra runt med.. den tyckte han om. stackars nalle bara som måste sitta i..Liam kör race=) när vi kom hem så upptäckte jag katastrofen...JAG HAR TAPPAT MIN KAMERA... vilken tragedi..den e typ halva mitt liv..tar ju kort varje dag, klarar mig inte utan en kamera..tack o lov så tömde jag den på bilder i går så inga bilder fanns i den....så blir att köpa ny! la den förmodligen på taket innan vi körde iväg...så typiskt mig att göra det..måste börja använda väska..

Kl 14.00 fortsatte morsdagfirandet hos andreas mamma. va jätte trevligt. Liam träffade kusinerna Erik Axel & Nils och så bjöds det på grillat..nypotatis och kött.. jätte mumsigt.. satt kvar o åt längst,, som vanligt! sen va det fruktsallad o glass efter det och sen yttligare en jätte god sommartårta som andreas syster hade gjort..smarrigt....
sen fortsatte firandet hos min mamma kl 16.00 där det bjöds på ännu mer god mat.. potatis sallad och kassler med ägghalvor, och maräng tårta med jordgubbar till efterrätt...åt så klart med god aptit där också..e ju ett under att man inte rullar fram... fast det gör jag ju nästan nu.....sen stack vi ner till sjön och hundarmna badade.. även liam o mormor badade fötterna. och mina tokiga systerbarn är som fiskar.. jag badade INTE...såg väldigt kallt ut..

Sen åkte vi hemåt framåt halv 7 tiden och liam åt sin kvällsmat och gick sen och la sig. somnade på 2 sekunder..va så trött min lilla plutt!!

Nu väntar en ny jobba vecka..Liam ska till mamma i morgon.. och jag ska försöka inhandla lite sommarblommor till min rabatt innan jag börjar!! Nu ska jag gå upp och lägga mig hos min lilla älsklng..fast klockan bara e halv tio. tänkte börja läsa min nya bok som jag fick av min stora älskling....
NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sorry jag var där ner med såg inte din Kamera.

Men hade jag sätt den så vet jag vad du bor.

Synd att det inte finns folk som lämna in den till någon.. Men det var ju så med din plånbok med. Det kom ju någon innan. Men det var inte full med penagr.. Men Du fick den tillbaka.

2009-06-04 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0