HAPPY

I dag va det verkligen en tidig morgon. började jobba kvart över 6 så fick snällt stiga upp vid 05.30 och lämna resten av familjen zznarkande i sängen, ville inte gå upp.. men skönt att det e ljust ute i alla fall=) efter jobbet åkte jag och hämtade Liam på dagis som för övrigt hade gått hur bra som helst! verkar som det har vänt helt nu. men vågar inte tro det än så väntar lite med att ta ut glädjen! sen åkte vi in till stan och fikade med Hanna och Frida. alltid trevligt! sen åkte vi hem och badade innan andreas kom hem och vi gjorde middag! ris med chicken bits och lök dipp, va mumsigt! sen gick vi en runda i skogen med hundarna.. sen tittade Liam på sin älskade pingu på tv innan han skulel lägga sig.... jag har köpt dillchips i kväll så väntar bara på att äntligen hemma ska börja så jag kan slänga mig i soffan!!! i morgon ska jag till tandläkaren.. och sen tänkte jag fika lite om nån har lust?
=)=)
happy happy!                                                                

Kommentarer
Postat av: Ronnyyyyy=)

Ja jag vill fika!! Beror iofs lite när men du kan väl höra av dig imon om du inte kommit på nåt bättre o göra haha. Puss

2009-05-05 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0