2 MAJ OCH RONJAS FÖDELSEDAG

Inga märken tack o lov på Liam så det känns jätte bra! Va inne på bergslagskrogen och åt lunch med mamma jag andreas o liam. sen åkte vi hem och la han direkt och så sov han i tre timmar! sen åkte vi upp till Ronja som fyllde 20 år! va jätte trevligt och jätte god mat!! Dange kom ner med sin roliga Algot....men liam tyckte han va lite otäck!!  vid 19 tiden fick vi börja åka hemåt för då ville Liam sova.. men jag sa till ronja att jag ska fira hennes 20 års dag när hon fyller 21 när jag inte gravid längre så man kan festa och ha kul...bara ett år dit ju.. eller hur ronja? heheeh..



Sen när vi körde förbi grannen på väg hem så va det fullt drag där med häst uppvisning och och så fick man rida! så fast liam va ganska trött så stannade  vi en runda. han blev glad så fort han fick se att han skulle få rida!!! sen åkte vi hem och tittade på robinson givetvis!! haha, kan man ju inte va utan!! Liam åt sin vanliga smörgås med mjölk a`la carte!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0