SLAPPARDAG

Söndag i dag. slappa dag som alltid. pizza, chips och soffan.. men har faktiskt varit ute och gått med saga en lietn runda med ronja och nellie,  vi körde upp dit en sväng. hann inte så långt innan regnet kom men hann i alla fall få lite frisk luft.. i går va vi hos pappa på kalas, trevligt och mycket god mat som alltid. åt längst och mest som alltid! men det bjuder jag på..Och liam fick äntligen sin älskade innebandyklubba av moster sin, den e populär, vill leka med den hela tiden... i dag har andreas föräldrar varit och hälsade på och Liam underhöll oss hela tiden=) så rolig han e nu!! i kväll har det varit mycket lungt här hos oss i skogen.  gjorde lite kvällsmat till Liam men det e allt=) sen kom Sara med pizza så då åt vi det och tittade på tv!! i morgon e jag ledig från jobbet för jag ska ju på ULTRALJUD och få se min lilla bebis som komma skall=) det ska bli såååå mysigt!!!!!                                                                                                                                                                                                                                                                       .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0