NERFÖRSBACKE

Jaha i morgon e det onsdag iegn vilket betyder nerförsbacke mot helgen.. skönt! så fort det går=) har inte hänt så mycket i vår vecka än så länge! träffade hanna och Elli på en super härlig promenad i måndags och sen blev det fritids på kvällen=)                                                                     

I dag har vi varit på kalas hos ronya min kusin dotter, som fyller 11 år i dag! fick god smörgåstårta och sen god tårta. Liam tyckte mycket om den i alla fall=)                 


I morgon händer inte så mycket för jag jobbar till 18 då så brukar inte bli så mycket gjort då=)

 i morgon kommer frida hem från gran canaria, ska bli skönt och få hem henne=) är så avundsjuk för att jag inte har varit med.. saknar också vår semester där nere. gå på gatorna, poolen. lägenheten, ute kvällarna, allt!! men nästa gång ska jag med..ja o liam med då så klart=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att åka utomlands... vill också! men det får nog vänta till nästa sommar...:(

2009-03-26 @ 08:34:12
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0