MIDDAG OCH BARNVAGN

Nu i eftermiddag har vi haft pappa och irene här på besök så vi gjorde lite god middag och så och hade jätte trevligt! Liam skulle stajla sig och visade upp allt han kan.. det e ju så kul och ha allas uppmärksamhet,,=)=)

Jag har ju tänkt hur jag ska göra med dom två vagnar jag har och med dubbelvagn som jag måste ha nu också sen.. jag vet att det e jätte långt kvar men har ändå känt att jag vill ha det klart hur vi ska göra... min fina vagn som Liam hade som bebis den ska vi ha kvar till nya bebisen för bättre liggdel än på den finns nog inte. så stor och bra och sittdelen man sätter på sen funkar med jätte bra! så den ska vi absolut behålla..

och den trehjulingen jag har nu till Liam ska vi sälja.. så om nån e intresserad? hehe våran e exakt likadan fast grön=)

Jag känner liksom inte att jag behöver en vagn med fullt liggläge och så längre utan en att det räcker med en sulky till Liam så det e därför jag ska sälja den.. jag har redan beställt hans nya vagn som ska ha nu.. en vanlig sulky blev det.. en blå svart.   Liam kommer tycka om den jätte mycket.. min mamma har en jätte gammal sån och han älskar att åka den=) så smidig och lätt också=)=)                                                                                                             .

Dubbelvagnen ska vi ta över efter andreas syster. en jätte fin och smidig och väldigt lättkörd, så det kommer bli perfekt=) det e för bebis på ena sidan och lite större barn på andra sidan och sen ändrar man bara så blir det samma.. så längtar jag tills jag får använda den... och plocka fram den andra till bebisen med=)=) Alla frågar varför jag ska ha 3 vagnar men jag måste ju ha en dubbelvagn fö jag måste ju ta mig någonstanns när jag e själv och sen måste jag ju ha en varsin vagn till dom också. måste ju kunna skicka med liam en vagn om han ska till mormor eller farmor och när liam e på dagis så vill jag ju ha en riktig liggvagn till bebisen när man ska gå och så.. bra att ha inne med ju om det behövs=)=)

Kommentarer
Postat av: Therese & Felix

Hej hej!! =)

Vi är lite sugna på den där BabyTravelvagnen. Vad ska du ha för den? Är den fin och så?

2009-03-22 @ 19:46:10
Postat av: Anonym

hej. ja den är jätte fin. ser ut som ny! vår är olivgrön. ja du kanske har sett den när vi va hos dig! den kostade 3000 och vi tänkte ta 1800 för den. finns inte en enda repa eller så på den. e verkligen som ny. jag har ju inte haft den så länge o e jätte nöjd med den men känner att jag inte kan ha 3 stora vagnar utan måste sälja en i alla fall..tyvär)=) mitt nummer 0708-488847, fast du kanske redan har det!!

2009-03-22 @ 19:58:03
Postat av: Therese & Felix

Jo, det är en sån vagn vi har kikat lite på. Vi är inne på att köpa en ny vagn eftersom kombivagnen är stor och tung. Vi har en vanligt Briosulky också, men skulle vilja ha en sulky med fullt liggläge. Blir att han sover ute i vagnen en del och då är det så bra att kunna fälla ner helt tycker jag. Gillar er färg också. Är det en 08:a? Den var helt ny när ni köpte va?

2009-03-22 @ 20:09:32
Postat av: Anonym

ja den va helt ny när vi köpte den på babyproffsen i karlskrona.. ja det e skönt med fullt liggläge, vi har det i den andra som vi ska behålla med.. blir att vi behåller den för vi har liggdel till den!! denna vagnen e jag super nöjd med. så otroligt lättkörd..den bara rullar.. och lättsvängd men ändå stadig!!

2009-03-22 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0