HALVA VECKAN

Ja då va det onsdag och halva veckan gått.. jag fattar inte vad tiden tar vägen. veckorna bara försvinner, speciellt nu när man jobbar med. e hemma halv 5 och sen ska man äta och sen va med liam en stund och sen ska  han i säng o sen e det inte länge kvar till man själv vill gå och lägga sig!! men det e skönt att vi alltid har lugna förmiddagar tillsammans jag och Liam. dom e guld värda, att vi kan vakna i lugn och ro och inget stressande alls och sen lämna på dagis innan lunch. helt perfekt.. nu känns det ännu bättre med när det går bra med honom. han e inte så ledsen längre så det e underbart. och på jobbet går det kanon, trivs jätte bra, kan inte bli bättre=).... i morgon e det sista arbetsdagen denna veckan och sen e det lång helg igen,, skönt ska det bli.. känner för att hitta på nåt kul i helgen med liam.. vet inte bara vad än men det ska jag nog komma på!=) i morgon blir det storhandling på maxi, både inför helgen och  nästa vecka.. sen på kvällen blir det nog fritids en runda i backaryd!!!Nu ska jag in och ta en långdusch och sen blir det soffan en stund innan kvällen=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0