HUNDVAKT

I går hände inte så jätte mycket!! va uppe i backaryd och hämatde ellen, mammas hund som vi skulle passa tills i dag.. gick jätte bra och ha henne här men dom känner ju varandra så väl också=) skönt för saga och ha lite sällskap med. Ebba e ju inte jätte social just nu direkt...valparna e så gulliga...jag har ju lätt hittat min favorit bland tikarna..åhh va jag vill behålla den! men det ska vi ju så klart inte göra..hinner ju knappt med dom vi har!! men den valpen e ganska lik både ebba o ellen..får nog tvinga på den på nån som vi känner...

i går kväll va vi på middag hos andreas föräldrar..alltid trevligt!.o gott!!=)

I dag har vi varit uppe i backaryd och fikat Hos Sandra och lilla amanda..tog en sväng i regnet också med två busiga hundar! sen åkte jag till stan och gick runt och handlade lite..har ju visning för en här på söndag så andreas hat ju lite att pula med så vi försöker hålla oss ur vägen så mycket det går=)=) har precis ätit god mat från bergslagskrogen..nu ska jag väcka upp Liam så han kommer i säng i tid i kväll också=)=)sen ska vi nog cykla en runda med Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0