SÖNDAG, MÅNDAG

Har blivit lite varannan dag bloggande för mig här märker jag,....
mycket regn har kommit, väldigt skönt...lite mera vind tack bara..jag flyter bort i värmen i bland känns det som..åhh, inte vara gravid på sommaren en gång till !!!hehe...fast det e ju inte värmen som e så jobbig utan mera detta kvava i luften! i alla fall så hade jag mammagruppen på besök i går morse,,eller mammagruppen av väl att överdriva,,bara susanne och lilla Thea som kom denna gången...dock mycket trevligt i alla fall! det va en del som jobbade och en del hade glömt...vi satt här och åt frukost och fikade i alla fall..mycket trevligt!!


Sen åkte jag och Liam med mamma in på rusta! där blev det så klart en del shoppande..finns ju hur mycket som helst! köte lite till hundarna och lite andra smarta grejer....

sen på eftermiddagen så åkte vi till nya huset och kollade runt lite..mätte o hade oss för att kunna välja ut lite tapeter..ska ju göra en del i huset innan vi flyttar in.. e såå glad att jag har en händig man som kan göra mitt hus som jag vill ha det=)=)hehe...vårt sovrum e redan klart så där e bara att flytta in grejerna. stora tvrummet och matsalsrummet kommer också vara klart när vi flyttar in och det känns väldigt bra! .Liams rum är nu valt och ska tapetsera en jätte fin tapet där inne. sen e skjutdörrar på en lång garberob där liam kan ha koja o grejer,,,kommer han bli supernöjd med,ska göra så fint till han igen..bebisens rum e också utvalt..har en iten ikea lista med spjälsäng och byrå och lite uppskrivet o klart hur jag vill ha det där inne med=) kök har vi inte valt än men är ingen brådska med det än så länge..men jag har hittat ett på ikea jag vill ha..ett jätte snyggt..läängtar efter mitt nya fina badrum i alla fall....o den otroligt fina duschen.....



fler bilder kommer så fort ett nytt rum e klart...

=)=)=)=)=)
Idag har Hanna varit på beök med lilla gull Elli! liam och lekte med vatten och hade skojigt..

Sen har vi varit inne på hälsat på andreas på jobbet..skulle välja lite tapeter..finns ju så mycket snyggt..kom en bit på väg i alla fall..men måste absolut dit och titta igen..sån beslutsångest...
min älskade lilla gosiga vilding ligger uppe och sover men vaknar nog snart och så ska vi gå ner till grannen som har fått föl vi måste titta på, sen kommer andreas hem från jobbet så då ska vi kanske i väg och simma lite med saga!!=) hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0