HUSET

Har tillbringat dessa två dagar i nya huset..så underbart att vara där så vill inte åka därifrån..älskling har börjat renovera och liam och jag bara går omkring typ! gjorde lite nytta i dag i köket i alla fall. valde ut gardiner och satte upp gardinstång med hjälp av mamma..bara längatr tills vi e klara och kan flytta in ordentligt..i veckan ska vi nog bli klara med tvrum och matsalsrum och sen få dit lite grejer i alla fall..har fått upp mitt nya fina skötbod med..ska bara köpa en skötbädd till det med=)

I morgon åker jag och Liam med mamma och hennes två kompisar till öland över dagen..andreas ska jobba i huset,,,har en känsla av att det blir mer gjort om jag o lilleman inte e där..vi ska upp till Böda där syrran ligger med henne familj.. sen ska vi till saxnäs också där lite andra släktingar ligger.. ska va hos mamma kl 8 i morgon bitti och vi har massa gos fika..ska bli såå kul,, längtar..ska ju bli fint väder med säger dom så man får hoppas det stämmer=)=)

nahä nu blir det sängen..brukar aldrig vara uppe så här sent=)
inga bilder i dag tyvär..men kommer bilder på huset snart!!!!
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0