FRE,LÖR

I fredags så mötte jag upp Anna och hennes Lina och sen åkte vi och badade i långan! hade jätte trevligt..sen åkte vi hem hit och åt lite glass innan dom åkte hem! På kvällen så kom andreas familj hit och  vi grillade och hade trevligt..gott som tusan va det!! sen åkte vi in och tittade på genrepet av diggiloo.. verkade vara bra!!           
                                                         

I dag har vi också varit vid sjön hela familjen men innan det så va vi och hälsade på min pappa..Liam skulle äta middag där tänkte jag..men pappa hade plockat massa "kråkbär" som han kallar det till Liam som han älskar så bidde ingen middag för Liam som givetvis ville ha bär..
..
Frida min kompis kom en superbra nyhet att hon och Johan ska också flytta till backaryd..nu e vi typ där allihopa i gänget snart...såå kul det bara kan bli!! nu i kväll har vi ätit tacos och ska lösa lite korsord nu tänkte jag,, vågar inte titta tv när det åskar..får nog stänga av datorn nu också!!
bye bye
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0