JOBB

Varit på jobbintervju i dag, hoppas det gick bra, va verkligen ett jobb för mig och det va såå fint där också, så fin natur, gillade personalen och deras sätt och jobba och allting! hoppas hoppas hoppas.. e ledig alla fredagar också, kan ju inte bli bättre!! blev en del bilåkande innan jag hittade vart jag skulle så Liam fick ta sin fika i bilen men det hade han inget emot.. som ni märker har jag inte riktigt lärt mig min nya blogg än men håller på. så det e därför bilderna hamnar lite konstigt men ska ändra det när jag lär mig! fortfarande lika härligt väder ute, så skönt.. har precis tittat på yttligare 3 avsnitt av mitt älskade mcleods döttrar. 7 säsongen kom i går. inget dagis för oss i dag och inte på måndag heller för då kommer mina kusiner carro och sara och hälsar på, det ska bli skojigt!! i kväll blir det bara lungt. lets dance och go mat så klart som alltid men inget annat avancerat....

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får jobbet! =)

Kram Linda

2009-02-20 @ 19:56:05
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0