SHOPPING

I Dag har jag varit i stan och shoppat en massor! Liam va hos mamma under tiden..har det bättre där. tycker inte om att gå i affärer så där jätte mycket precis=) fick tag i en del rea plagg till mig. fynda fynda!!köpte också Liams vinter overall och mössa så är det gjort..så har vinterjacka kvar sen e vi redo för långa kalla vintern=)

Träffade den andra brudtärnan också. vi skulle hitta likadana kläder till oss till bröllopet för vår gemnesamma vän!..hittade faktiskt jätte bra kläder som man kan ha sen också..jag köpte för små kläder så mamma ska sy dit stretch tyg på dom och sen när jag inte  e gravid så tar man bort det..vadå snål? haha! vä'ldigt fina kommer vi va i alla fall...

Sen åkte jag hem till mamma och vänatde in Liam som låg och sov..sen åkte vi hem och gjorde middag..sen badade Liam, nåt av det bästa han vet just nu! jag brukar bada med honom,,det e vår egna lilla stund..



För övrigt så vill jag gärna att bebis kommer ut nu! har så mycket vatten i fötterna att jag knappt kan gå..kan forma dom hur jag vill..såå obehagligt...vill bli av med alla överskottshormoner med!! dom e jobbiga..vet inte om man ska skratta eller gråta i bland,,och börjar man med nåt av det kan man inte sluta!! tur man har en förstående "man" i alla fall=)=)ska på ultraljud i morgon igen..Liam och mamma ska med in och titta! ska få beräknad födelsevikt och lite annat spännande....På liam fick jag att han skulle väga 3900 och han vägde bara 3235...nu brukar det inte stämma men kul och se i alla fall.
nu ska vi upp och nana! så man orkar upp i morgon..=)
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0