LUGN OCH RO

Nu är det lugn och ro här hemma igen efter mitt kalas i dag!! tog inga bilder alls, fråga mig inte varför, hade inte en tanke på det bara!! Blev massa mat över så vi vet vad vi ska äta i några dagar framöver!! fick jätte fina saker,,ett våffeljärn, en brödrost,blomma med fin kruka till,,jätte fint fat med rosa ljus på, pengar ljusstakar och en fin flask dekoration..

och sen fick jag som önskar en röd ittala ljusstake, velat ha en sån länge till min samling!

min present till mig själv blev två ljusstakar som jag tyckte va så fina..dom gjorde sig perfekt på mitt matsalsbord..kan inte få nog av ljus..



Av Andreas fick jag en bärbar dator..precis va jag ville ha. trodde knappt det först.
har badat med Liam nu i kväll..en liten mysstund efter allt stim....
I går va vi hos min bror en runda på kvällen! Va jätte mysigt..kusin va där och spelade med på lilla altanen.Sandra och mats och lilla Amanda va också med en runda..trevligt! sen tog vi pizza med oss hem för vi hade Calle och Caisa som skulle sova över! Liam va helt bestämd på att han skulle sova på deras madrasser med dom, men tillslut fick jag upp han till oss=)


Innan i kväll gick jag och andreas en stund i vagnen med Liam upp till mamma och hämtade Saga. kände att man brhövde lite frisk luft,, och det fanns ett litet regnuppehåll så vi passade på då=) va väldigt skönt, fast vi få gå i typ 1 km/h då jag har sammandragningar hela tiden..tror inte jag går hela tiden ut,,men vi får väl se..bb väskan e packad och bilbarnstolen framtagen i alla fall=)
ikväll blir det bara slappa! har två tidningar att läsa ut!!!nice=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0