DATA IGEN

Yes, nu har vi data igen..så skönt,och fort går det..bortskämd man e egentligen!!men men.. ja vad har hänt sen sist! Emma har varit och hälsat på med Amy och Frida.LIam börjar verkligen uppskatta när det kommer några och ska leka nu..tyckte det va jätte kul och ha dom här...kul o träffa emma med,, va ett tag sen!!

Har börjat måla i bebis rummet nu med. ska måla sista gången i morgon..en jätte härlig rosa färg..tänk nu om det blir en kille..så skrattar jag i hjäl mig alltså..rummet e verkligen gjort till en flicka..men men då e det bara att måla om!! tv rummet e också klart nu..ska ta lite bilder på det i morgon och sätta ut..annars har vi mest varit här hemma och pulat! E ju andreas sista semester vecka med nu så lite ska vi väl hitta på! tänkte ta barnens gård en dag i alla fall när det e fint väder..på fredag kanske...i morgon ska Liam till doktorn och få spruta och sen kontroll...och jag ska till barnmorskan..tiden går fort nu inte långt kvar!! går i n i v36 nu! ska bli skönt när det  e över..börjar bli lite tungt nu! man e ju hur stor som helst...=)=) i morgon ska jag ringa om dagis till Liam med..tror han e mogen för det nu..hoppas det i alla fall, tror han skulle tycka det e kul!! nahä..nu ska vi lägga oss allihopa..lilleman e fprtfarande vaken nämligen...rutiner? va e det!! inget e som det ska på semester...men det e kul det med!!
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0