KORT TILL TIDNINGEN..

I går hade vi lite besök här under dagen! Lisa fick så fina saker och kläder..och Liam fick med paket av alla..det blev han så glad över! nu e allt jag har bakat slut så nu måste jag göra storbak här i morgon tänkte jag.. blir ju en del besök framöver säkert så då e det ju skönt och ha hemma och bjuda på..åh godare med... I dag har vi varit i Karlskrona och tagit kort till tidningen..Liam va super trött men höll sig bra så kortet blev nog bra tycker jag. Lisa hade klänning och va så söt! såg ut som det när han visade men det återstår och se. skulle komma i tidningen på onsdag och på måndag..blir det bra så tänkte jag beställa förstoring på det precis som vi gjorde när liam föddes. e ju kul och ha..man har ju inte så många kort där alla e med...



Kommentarer
Postat av: Ronja

Så vacker hon är prinsessan min!

2009-09-21 @ 22:45:21
Postat av: Sara

Roligt med bild i tidningen, måste man glo in ju.. Robin fyller den 20 oktober så helgen efter kommer familjen iaf.. så får vi se om det blir barnkalas :-D haha.. Ja vi måste ses, jag väntar på klartecken från dig, men jag vet att man är trött i början, va ju inte så länge sen jag va där i samma sits.. :-)

2009-09-22 @ 18:17:37
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Sara

Shit vilket flyt då.. Jag vill också ha det så.. Men förstår att sånna som ni orkar ha 5 ungar när jag är nöjd med två :-)

2009-09-22 @ 19:52:25
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0