BÄSTASTE MANNEN

GRATTIS FIA OCH ERIK TILL FINA OLIVIA...väntar o väntar på webbisbilden...ska bli kul och träffas när ni kommer hem! i dag har jag varit hemma, såå fint väder ute,,härligt med solsken..=) fick sen lite besök av michan och sabina och barnen. trevligt..har även varit tvåbarnsmamma på egen hand..älskling är i väg och köper vagn till mig..hittade en jätte fin dubbelvagn som jag gärna ville ha..va såå fin och så en hård liggdel till. hade dubbelvagn sen innan, en jätte fin men Liam kunde inte riktigt låta lillasyster vara ifred. det va inte hans mening men han lutade sig på henne så det gick inte.....och i och med att jag har världens bästa man i hela världen så kör han så klart land och rike runt för att hämta den rätta vagnen till mig....så jus t nu e han på väg till skurup...kanske man e lite bortskämd....men fin va vagnen i all afall=)



Sen har Liam varit hos mormor i några olika omgångar. cyklat och gått i skogen, jag har faktiskt med varit duktig och gått en runda! gör det varje dag nu.. e så skönt..
Liam började sin dag i dag men en låång dusch! han e så go=)


Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis till lilla Lisa & grattis till vagnen. Har en likadan själv och är blixternöjd!

2009-09-30 @ 07:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0